مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:302023-01-16سياسي

چهار پروژه حوزه آب استان بوشهر تکمیل می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: امید داریم تا پایان سال شاهد اتمام 4 پروژه مهم و ارزشمند در حوزه آب استان باشیم.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: امید داریم تا پایان سال شاهد اتمام 4 پروژه مهم و ارزشمند در حوزه آب استان باشیم.

محمدهادی رستمیان دوشنبه 27 دی در جمع خبرنگاران از دیدار با وزیر نیرو خبر داد و اظهار کرد: این دیدار با هماهنگی استاندار بوشهر در راستای رفع موانع و پیشرفت فیزیکی پروژه های آبی انجام شد.

وی یکی از مهمترین پروژه ها را آب شیرین کن وحدتیه دشتستان دانست و افزود: از آنجاکه این پروژه در مراحل نهایی تکمیل قراردارد، امیدواریم از این ظرفیت در حل مشکلات آب شرب مردم دشتستان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این نشست جزییات پروژه های آب رسانی جم_ سیراف، آب گیری سد باغان، آب شیرین کن های وحدتیه و بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

رستمیان پیشرفت فیزیکی پروژه آب رسانی جم به سیراف را 87 درصد عنوان کرد و افزود: تا کنون کل اعتبار هزینه شده 860 میلیارد تومان است که با بررسی های انجام شده و دستورات وزیر نیرو به زیر مجموعه ها تا پایان سال شاهد اتمام و بهره برداری این پروژه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پروژه حوزه آب استان بوشهر تکمیل می شود

چهار پروژه حوزه آب استان بوشهر تکمیل می شود