مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:302023-01-16اقتصادي

گسترش همکاری صندوق نوآوری با مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی


صندوق نوآوری و شکوفایی و مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- صندوق نوآوری و شکوفایی و مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه روز دوشنبه، 26 دی ماه جاری در راستای سیاست های کلی کشور برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری های سازنده برای حمایت از توسعه فناوری ها، محصولات و خدمات فناورانه به امضای دکتر علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و دکتر احمد تشکینی رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی رسید.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رفع نیازمندی های راهبردی و اولویت دار کشور با تکیه بر ظرفیت شرکت های دانش بنیان از محوریت های موارد مورد تفاهم میان طرفین بود.

همچنین تکمیل زنجیره های ارزش صنایع اولویت دار به کمک شرکت های دانش بنیان و کمک به شکل گیری اکوسیستم نوآوری با هدف تشویق شرکت های بزرگ صنعتی کشور به سرمایه گذاری در حوزه فناوری و نوآوری از موارد دیگری بود که در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری صندوق نوآوری با مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

گسترش همکاری صندوق نوآوری با مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی