مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:352023-01-16بين الملل

ائتلاف نوری مالکی تغییر کمیسیون انتخابات و اصلاح قانون جدید را خواستار شد


فراکسیون ائتلاف دولت قانون عراق ضمن انتقاد از کمیسیون عالی و مستقل انتخابات این کشور، بر اهمیت ایجاد تغییری فراگیر در آن و اصلاح قانون انتخابات سال جاری تاکید کرد.

- فراکسیون ائتلاف دولت قانون عراق ضمن انتقاد از کمیسیون عالی و مستقل انتخابات این کشور، بر اهمیت ایجاد تغییری فراگیر در آن و اصلاح قانون انتخابات سال جاری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، عطوان العطوانی، رییس فراکسیون ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری مالکی در پارلمان عراق امروز با انتشار توییتی از کمیسیون عالی و مستقل انتخابات انتقاد کرده و بر اهمیت ایجاد تغییری فراگیر در آن و اصلاح قانون انتخابات سال جاری تاکید کرد.

العطوانی توییت کرد، اقدامات کمیسیون عالی و مستقل انتخابات را که تنها چند ماه از عمر آن باقی مانده، شامل انتصاب ها و جابه جایی های پیش دستانه آن را که تلاشی عجیب برای رفع پیامدهای عملکرد غیر قابل قبولش در انتخابات زودهنگام اخیر بوده و کشور را دچار بحرانی جدی کرد، از نزدیک رصد می کنیم.

رییس فراکسیون ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق در ادامه نیز نوشت: ما ضمن مخالفت با این اقدامات غیر قابل پذیرش که به منزله اقداماتی جبرانی هستند، تاکید می کنیم که هدفمان تغییر فراگیر با بازنگری کامل در قانون کمیسیون و اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف نوری مالکی تغییر کمیسیون انتخابات و اصلاح قانون جدید را خواستار شد

ائتلاف نوری مالکی تغییر کمیسیون انتخابات و اصلاح قانون جدید را خواستار شد