مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:402023-01-16اقتصادي

ارسال پیامک هشدار کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک در خراسان رضوی


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پیامک هشدار نسبت به کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک برق خانگی در سطح مناطق تحت پوشش این شرکت در استان ارسال شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پیامک هشدار نسبت به کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک برق خانگی در سطح مناطق تحت پوشش این شرکت در استان ارسال شده است.

همچنین با توجه شرایط موجود صرفه جویی در مصرف گاز و برق در استان ضروری است.

سید مجید آزیز اظهار کرد: با توجه به استمرار برودت کم سابقه هوا و ادامه یخبندان در سطح استان و محدودیت های سوخت رسانی به نیروگاه ها، صرفه جویی در مصرف گاز و برق ضروری است.

وی با قدردانی از هم استانی ها و مشترکین برق در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی افزود: متاسفانه میزان مصرف برق به علت سرمای هوا هنوز از حدود تعیین شده هر شهرستان ها بالاتر است که اگر مصرف به همین منوال ادامه داشته باشد، تامین انرژی را دچار محدودیت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، آزیز بیان کرد: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق از هم استانی ها درخواست می کنیم با رعایت چند نکته ساده و کاربردی از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین 18 تا 21 درجه سانتیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک هشدار کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک در خراسان رضوی

ارسال پیامک هشدار کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک در خراسان رضوی