مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 18:002023-01-16سياسي

منطقه ارسباران خاستگاه هنر موسیقی عاشیقی است


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: منطقه ارسباران خاستگاه هنر موسیقی عاشیقی است و باید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از هنرمندان حمایت جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محرم زاده ظهر دوشنبه در سی وششمین همایش گردهمایی عاشیقلار در شهرستان اهر با گلایه از نگاه های کم لطف به هنرمندان اهری اظهار داشت: پیش از این به هنرمندان اهری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نگاه فرزند ناتنی داشتند، این در حالی است که اعطای نشان درجه یک هنری به استاد ولی عبدی حاصل نگاه منفعلانه بود.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که منطقه ارسباران خاستگاه هنر موسیقی عاشیقی است، افزود: منطقه ی ارسباران هنرمندان با استعداد و افتخارآمیزی دارد که از جشنواره هایی همچون تئاتر کوتاه را پایه گذاری و اجرا می کنند.

البته از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را به صورت بین المللی گرفته ایم.

وی اضافه کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به بنده و فرماندار اهر قول داد تا جشنواره عاشیقلار را به صورت بین المللی در شهرستان اهر برگزار کنند و قرار شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طرح این جشنواره آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ارسباران خاستگاه هنر موسیقی عاشیقی است

منطقه ارسباران خاستگاه هنر موسیقی عاشیقی است