مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 18:002023-01-16بين الملل

اتحادیه اروپا: برجام نمُرده است


استانو با بیان اینکه «شرایط ساده نیست»، افزود: ما به رایزنی ها ادامه می دهیم و در این رابطه نماینده عالی به طور دائم با وزیر امور خارجه ایران و سایر مشارکت کنندگان برجام در تماس است تا رو به جلو حرکت کنیم و پاسخ نهایی داشته باشیم.

- سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برخلاف جوسازی های اخیر ضد انقلاب تصریح کرد که توافق هسته ای ایران نمُرده است و تلاش ها برای خروج از بن بست در مذاکرات برای از سرگیری اجرای کامل این توافق جریان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این مطلب را پیتر استانو روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در بروکسل مطرح کرد و افزود: برجام قطعا در این مقطع نمُرده است و همانطور که نماینده عالی اتحادیه اروپا (جوسپ بورل) به صورت عمومی اعلام کرده ما در شرایطی قرار داریم که گفتگو ها در وضعیت بن بست قرار دارد و هدف ما این است که تلاش کنیم از وضعیت بن بست خارج شویم.

بخوانید.

هشدار سونامی در روابط ایران و اروپاچرا مادورو نام تهران را از قلم انداخت؟ / پالس از کاراکاس به واشنگتنزمزمه هایی از تصمیم انگلیس برای کنار گذاشتن برجام وی با بیان اینکه شرایط ساده نیست ، افزود: ما به رایزنی ها ادامه می دهیم و در این رابطه نماینده عالی به طور دائم با وزیر امور خارجه ایران و سایر مشارکت کنندگان برجام در تماس است تا رو به جلو حرکت کنیم و پاسخ نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: برجام نمُرده است

اتحادیه اروپا: برجام نمُرده است