مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 18:202023-01-16فرهنگي

افراسیابی: یکی از دغدغه های ساترا تولیدات حوزه کودک در پلتفرم ها است


چهارمین برنامه «صمیمانه» با حضور مدیران ساترا، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ایران صدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهارمین برنامه صمیمانه با حضور مدیران ساترا، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ایران صدا، دبیر شوراهای تخصصی انتشارات سروش و مدیرعامل رسانه کارتونا در سالن نشست های ساترا برگزار شد.

  در این برنامه مهدی خبره مدیرعامل کارتونا گفت: ما در رسانه خود، امکاناتی همچون رده بندی سنی را لحاظ کرده ایم و بر این اساس افراد زیر چهارسال و بالای این سن محتوای مناسب و مختص به خود را استفاده می کنند.

  خبره خاطرنشان ساخت: پلتفرم که به معنای سکو است درواقع به نوعی سکوی پرتاب است، بنابراین لزوما نباید سکوی کارتونا محتوا را تامین کند بلکه ما با هرکسی که در زمینه کودک به تولید محتوا می پردازد، علاقه مند به همکاری هستیم و از این اتفاق استقبال می کنیم.

  وی تاکید کرد: روانشناسان ما در رسانه کارتونا محتواهای موجود در رسانه را از نظر روحی و روانی مورد بررسی قرار می دهند تا تاثیرات منفی روی کاربر کودک نداشته باشد.

در ادامه این برنامه مهدی شاملو مدیر ایران صدا با اشاره به اینکه محتوای کارتونا صرفا محتوای دوبله کارتون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراسیابی: یکی از دغدغه های ساترا تولیدات حوزه کودک در پلتفرم ها است

افراسیابی: یکی از دغدغه های ساترا تولیدات حوزه کودک در پلتفرم ها است