مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 18:552023-01-16سياسي

دغدغه های زنان کارآفرین از طریق دستگاه های مسئول، پیگیری خواهد شد


دغدغه های زنان کارآفرین از طریق دستگاه های مرتبط ازجمله وزارت گردشگری و میراث فرهنگی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری با جدیت پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان تهران، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با حضور در مراسم گرامیداشت هفته زن در اندیشکده بانوان جهاد دانشگاهی الزهرا(س)، از نمایشگاه صنایع دستی بانوان و مرکز نوآوری و شکوفایی طراحی پوشاک این مجموعه دانشگاهی بازدید به عمل آورد و ضمن گفت وگو با زنان کارآفرین این حوزه از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وی در این بازدید با توجه به اینکه عمده دغدغه فعالان این حوزه نداشتن مکان ثابت برای عرضه تولیدات و مشکلات بازاریابی و فروش محصولات بود اظهار کرد: با توجه به جلساتی که پیش تر  با برخی دستگاه های ذیربط برگزار شده راهکارهای تسریع در حل این مشکلات از دستگاه های مرتبط ازجمله وزارت گردشگری و میراث فرهنگی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری با جدیت پیگیری خواهد شد.

  دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن سخنرانی پیرامون سبک زندگی زنان و اهمیت جوانسازی جمعیت، با انتقاد از ایدئولوژی ابتذال گرای غرب درباره زن و نیز اصرار غرب نسبت به بسط بینش سخیف کالامدار خود نسبت به زن در جهت تأمین منافع نظام سرمایه داری؛ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های زنان کارآفرین از طریق دستگاه های مسئول، پیگیری خواهد شد

دغدغه های زنان کارآفرین از طریق دستگاه های مسئول، پیگیری خواهد شد