مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 18:552023-01-16سياسي

هدف گذاری بسیج اعتلای انقلاب اسلامی است/ شکست محاسبات دشمن برای تجزیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عصر امروز در اجلاسیه مجمع سالانه بسیجیان لرستان اظهار کرد: - سردار کشکولی با بیان اینکه در حوادث اخیر محاسبات دشمن برای تجزیه و براندازی جمهوری اسلامی با شکست مواجه شد، گفت: اگرچه دشمن فکر می کرد توان تسخیر ذهن جوانان را در فضای مجازی دارد، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران بار دیگر این توطئه را ناکام گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عصر امروز در اجلاسیه مجمع سالانه بسیجیان لرستان اظهار کرد: دشمنان طی چهل و چهار سالی که از عمر بابرکت انقلاب می گذرد، شیوه های مختلفی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر نیز شاهد جنگ ترکیبی بودیم، به گونه ای که حجم عظیمی از اتحاد دشمنان همچون منافقین و معاندین علیه جمهوری اسلامی را دیدیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برخی مولفه های پایداری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دلبستگی مردم به حاکمیت اسلامی، مرجعیت دینی و ولایت و همچنین آرمان ها و ارزش های انقلاب از جمله این مولفه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری بسیج اعتلای انقلاب اسلامی است/ شکست محاسبات دشمن برای تجزیه ایران

هدف گذاری بسیج اعتلای انقلاب اسلامی است/ شکست محاسبات دشمن برای تجزیه ایران