مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:352023-01-16اجتماعي

تمام دانش آموزان دچار گازگرفتگی از بیمارستان ترخیص شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمام دانش آموزان دچار گازگرفتگی در مدرسه فرزانگان اردبیل، از بیمارستان ترخیص شدند.

- کلام اله صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از ساعت 11:15 دقیقه امروز و به محض اطلاع مدیریت مدرسه، به اورژانس 115 تیم های اورژانس اعم از اتوبوس آمبولانس و آمبولانس در ناحیه 2 مدرسه فرزانگان اردبیل حاضر شده و دانش آموزانی که دچار بدحالی و سرگیجگی شده بودند، به بیمارستان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در مرحله اول حال سه تا چهار دانش آموز نامساعد بود که با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی اعزام شدند اما به محض اطلاع مدیریت از نامساعد بودن حال عمومی برخی دیگر از دانش آموزان، در مرحله دوم با اتوبوس آمبولانس تعداد 52 دانش آموز دیگر به بیمارستان های امام خمینی، بوعلی، فاطمی و سبلان اردبیل اعزام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این دانش آموزان که دچار گازگرفتگی شده بودند با مراقبت های لازم و اکسیژن دهی به موقع وضعیت مطلوبی پیدا کردند و در حال حاضر همه این دانش آموزان با شرایط مساعد جسمی از بیمارستان ترخیص شدند.

صفری در مورد علت این حادثه افزود: با نقص فنی که در رادیاتور و موتورخانه به وجود آمد، گاز منواکسید کربن به کلاس ها و سالن مدرسه منتشر شده و منجر به وخیم شدن حال تعدادی از دانش آموزان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دانش آموزان دچار گازگرفتگی از بیمارستان ترخیص شدند

تمام دانش آموزان دچار گازگرفتگی از بیمارستان ترخیص شدند