مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:352023-01-16اقتصادي

توزیع یک هزار و 160 سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از تهیه و توزیع یک هزار و 160 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل خبر داد.

- علیرضا حسین نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کمیته امداد با هدف توسعه و ترویج ازدواج آسان، تهیه و توزیع جهیزیه را در قالب کالاهای مهم و ایرانی در نظر گرفته تا زوجین زندگی مناسبی را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: برای تهیه یک هزار و 160 سری جهیزیه در 9 ماهه امسال کمیته امداد با همراهی خیرین 29 میلیارد تومان منابع هزینه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مرحله چهارم توزیع جهیزیه برای نوعروسان که همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) انجام شد، 250 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد که در شهرهای مختلف استان و در قالب مراسم جشنی، این جهیزیه ها تقدیم نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شد.

حسین نژاد افزود: برای تهیه 250 سری جهیزیه و اهدای آن به نوعروسان کمیته امداد 6 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده که این جهیزیه شامل 6 قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی و وسایل ضروری زندگی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با تهیه و اهدای این جهیزیه ها زمینه و بستر آغاز زندگی مشترک زوجین جوان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنیم تا در یک شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار و 160 سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد اردبیل

توزیع یک هزار و 160 سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد اردبیل