مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:352023-01-16پزشكي

مرگ و میر ناشی از کرونا نداریم/تاکید بر تزریق دز یادآور


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در روزهای اخیر فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان اردبیل نداشتیم اما به شدت تعداد مراجعان سرپایی و بستری افزایش یافته است.

- محمد جعفرزاده در گفت و گو با را با علائم مشخص شاهد هستیم به طوری که عمده مراجعین در گروه سنی پایین با علائم تنفسی به ویژه گلو درد، سرفه و مشکلات تنفسی به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کرده و تحت مداوا قرار می گیرند.

جعفرزاده افزود: در هفته های اول دی ماه پذیرش روزانه 678 مورد بیماران عمدتاً آنفلوانزا را شاهد بودیم که این تعداد در روزهای اخیر به بیش از 820 مورد رسیده که در بین آنها بیماران کرونایی را با ثبت علائم قطعی شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند کرونا در ماه های اخیر در استان اردبیل تلفاتی به همراه نداشته اما آزمایش مثبت تعدادی از مبتلایان به کرونا با سویه جدید حکایت از احتمال شیوع این بیماری در بهمن ماه دارد.

جعفرزاده اضافه کرد: تمام مراکز درمانی استان به حالت آماده باش درآمدند و ما تلاش می کنیم تا با افزایش تخت های بیمارستانی و مراقبت هایی که انجام می شود، زمینه خدمات رسانی به بیماران و مبتلایان را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر روزانه بین پنج تا 9 مورد علائم مثبت کرونا را در استان شاهد هستیم که با توجه به بازگشایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر ناشی از کرونا نداریم/تاکید بر تزریق دز یادآور

مرگ و میر ناشی از کرونا نداریم/تاکید بر تزریق دز یادآور