مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:452023-01-16اقتصادي

واحدهای دارای تحقیق و توسعه از معافیت مالیات برخوردار می شوند


معاون صنایع عمومی وزارت صمت از وضع قانونی درمجلس شورای اسلامی به منظور حمایت از واحد هایی که دارای بخش تحقیق و توسعه هستند خبر داد وگفت: این واحدها می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدمهدی برادران در همایش تقدیر از واحدهای برتر تحقیق و توسعه استان تهران افزود: در جهان صنایع جدیدی وجود دارند که سهم بسیاری از بازار را به خود اختصاص داده اند و ما کمتر به آنها پرداخته ایم.

وی ادامه داد: صنایع خلاقی که تاکنون در ساختار وزارتخانه صمت جایگاهی نداشته است.

مثلاً در حوزه آموزش یا تعیین محتوا که نه نیاز به انبار دارد و نه بسته بندی و … اما سهم بسیار بالایی از تجارت را در دنیا به خود اختصاص داده است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت اظهار داشت: در دنیا اختلاف اصلی در این است که سرمایه چیست؟ آیا سرمایه نیروی انسانی است یا دانش و علم؟ که می توان در پاسخ گفت مهمترین سرمایه نیروی انسانی دانش محور است که ما در ایران به وفور از نیروهای انسانی با علم و دانش دانشگاهی برخوردار هستیم.

وی در ادامه گفت: سعی ما این است که در ساختار وزارت صمت از کلی گویی بیرون آمده و به صورت تخصصی موضوعات نوآور و فنی و پژوهشی را به شکل کاربردی پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای دارای تحقیق و توسعه از معافیت مالیات برخوردار می شوند

واحدهای دارای تحقیق و توسعه از معافیت مالیات برخوردار می شوند