مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:552023-01-16فرهنگي

سردیس یادبود «حبیب الله صادقی» رونمایی شد


نمایشگاه گروهی پوستر و نقاشی یادبود «حبیب الله صادقی» در حوزه هنری افتتاح و در ادامه از سردیس این هنرمند فقید رونمایی شد.

- نمایشگاه گروهی پوستر و نقاشی یادبود حبیب الله صادقی در حوزه هنری افتتاح و در ادامه از سردیس این هنرمند فقید رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیین گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند فقید حبیب الله صادقی امروز (26 دی ماه) در قالب چهار رویداد هنری با عنوان یادِ حبیب ، در حوزه هنری برگزار شد.

در این نمایشگاه گروهی، آثار پوستر و نقاشی یادبود حبیب الله صادقی فقید در قالب هنر مقاومت و البته پرتره هایی از این هنرمند در گالری ابوالفضل عالی 1 به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در بخشی از این مراسم گرامیداشت از سردیس حبیب الله صادقی ساخته نادر قشقایی رونمایی شد.

عبدالرضا سهرابی ـ مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فروزانفر ـ معاون هنری حوزه هنری ـ، علیرضا اسماعیلی ـ دبیر فرهنگستان هنر ـ، طاهر شیخ الحکمایی ـ مجسمه ساز ـ و سعید صادقی ـ عکاس دفاع مقدس ـ از حاضران در این مراسم بودند.

دختر حبیب الله صادقی در کنار سردیس پدرش در این نمایشگاه 32 پوستر از هنرمندانی چون ابوالفضل خسروی، امیر دستمردی، حامد مغروری، حسین یوزباشی، حمید قربان پور، لیلا نیرومند، مجید قادری، محمدرضا دوست محمدی، وحید حقی، علی وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس یادبود «حبیب الله صادقی» رونمایی شد

سردیس یادبود «حبیب الله صادقی» رونمایی شد