مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:002023-01-16سياسي

برنامه های عملیات فاطمی در مازندران تشریح شد/ 900 پویش خانه مادری


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه های اجرا شده در عملیات فاطمیه این سازمان را در استان تشریح کرد.

- حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح عملکرد سازمان در عملیات فاطمیه در استان برگزاری جلسات ستادی در شهرستان ها، برنامه ریزی و همکاری در برپایی پیاده روی بانوان فاطمی در سطح شهرستان ها، حمایت از ویژه برنامه فاطمیه در مساجد شاخص و اجرای پویش خانه مادری با شناسایی و حمایت از روضه های خانگی را ازجمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: 20 برنامه پیاده روی بانوان فاطمیه در فاطمیه اول و دوم در سطح امامزاده ها، میادین بزرگ و خیابان های اصلی شهرهای استان اجرا شده است.

وی با اظهار این که 55 ویژه برنامه فاطمیه در مساجد شاخص استان اجرا شد، گفت: 900 پویش خانه مادری در تکایا، حسینه ها و منازل استان با شناسایی و حمایت از روضه های خانگی در ایام فاطمیه در سطح استان برپا شده است.

حجت الاسلام درخشنده تهیه و توزیع 270 بسته های محتوایی آیات و روایت درباره شخصیت رفیع حضرت فاطمه زهرا (س) را از دیگر برنامه های اجرا شده بیان کرد و گفت: همچنین شش ویژه برنامه شعر فاطمی ویژه بانوان و خواهران در موسسات قرآنی، مهدها و کانون های فرهنگی استان و 310 گفتمان های فاطمی در مدارس و مراکز آموزشی دخترانه استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عملیات فاطمی در مازندران تشریح شد/ 900 پویش خانه مادری

برنامه های عملیات فاطمی در مازندران تشریح شد/ 900 پویش خانه مادری