مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:432023-01-16پزشكي

مراجعه 7200 بیمار به اورژانس بیمارستان های همدان در شرایط برفی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته در شرایط برفی 7200 بیمار به صورت سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه داشته اند.

- ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته در شرایط برفی 7200 بیمار به صورت سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه داشته اند.

علیرضا توقیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز یک مورد گازگرفتگی رخ داده که منجر به فوت یکی از شهروندان و مسمومیت فرد دیگر شده که فرد مسموم شده با مونوکسیدکربن به بیمارستان منتقل و بستری شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن بیشتر در نیمه دوم سال و به علت استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد افزایش می یابد به هموطنان توصیه می شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، به توصیه های ایمنی در زمینه سالم بودن دقت کرده و در زمینه استفاده صحیح از وسایل گرمایشی و مسیر خروجی گاز مونواکسیدکربن اطمینان حاصل کنند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

توقیری در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده اورژانس بیمارستان های استان گفت: طی 24 ساعت گذشته در شرایط برفی 7200 بیمار به صورت سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه داشته اند که به این تعداد بیمار خدمات لازم ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 7200 بیمار به اورژانس بیمارستان های همدان در شرایط برفی

مراجعه 7200 بیمار به اورژانس بیمارستان های همدان در شرایط برفی