مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 21:252023-01-16اجتماعي

بازگشایی 186 راه روستایی مسدود در استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه بارش برف سنگین در شبانه روز گذشته 228محور روستایی در استان را مسدود کرد، گفت: تاکنون 186 محور بازگشایی شده و عوامل راهداری در تلاش برای باز کردن 42 محور دیگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی با بیان اینکه بارش برف سنگین در شبانه روز گذشته 228 محور روستایی در استان را مسدود کرد، گفت: تاکنون 186 محور بازگشایی شده و عوامل راهداری در تلاش برای باز کردن 42 محور دیگر هستند.

وی افزود: عملیات بازگشایی این تعداد راه روستایی از ساعات آغازین بامداد امروز دوشنبه توسط راهداران استان آغاز و تا دقایقی پیش ادامه داشت.

این مقام مسئول از آماده باش تمام نیروهای راهداری در سطح استان برای انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی به مردم خبر داد و اضافه کرد: در شبانه روز گذشته و به دنبال بارش سنگین برف و کولاک عملیات برف روبی در محورهای اصلی و شریانی با استفاده از 300 دستگاه خودرو و 450 نیروی راهدار انجام شد.

حق لطفی ادامه داد: با تلاش بی وقفه همین تیم ها هیچ یک از راه های شریانی و اصلی استان حتی برای لحظه ای مسدود نشد و تردد با وجود بارش شدید برف برقرار بود.

وی با بیان اینکه تلاش راهداران استان در مسیرهای روستایی نیز تا بازگشایی آخرین محور مسدود ادامه خواهد یافت، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 186 راه روستایی مسدود در استان قزوین

بازگشایی 186 راه روستایی مسدود در استان قزوین