مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 21:352023-01-16ورزشي

نقره داغ خیبر به دلیل کناره گیری از مسابقات جام حذفی


انصراف از مسابقات جرائم مشخصی دارد که در همین راستا فدراسیون فوتبال برای خیبر به دلیل کناره گیری از رقابت های جام حذفی جریمه 200 میلیون تومانی را لحاظ کرده است.

- احسان ناصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به جریمه سنگین باشگاه خیبر به دلیل کناره گیری از حضور در جام حذفی، اظهار کرد: انصراف از مسابقات جرائم مشخصی دارد که در همین راستا فدراسیون فوتبال برای خیبر به دلیل کناره گیری از رقابت های جام حذفی جریمه 200 میلیون تومانی را لحاظ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزها و هفته های اخیر بارها به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که تیم خیبر دارای زیرساخت های مناسب برای شرکت در مسابقات مختلف آن هم به شکل موازی نیست.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد با بیان اینکه با اشاره به نبود برخی امکانات همچون پروازهای منظم و عدم حمایت های مسوولان، تصریح کرد: باشگاه خیبر از درون مشکلی ندارد، بحث نتایج فنی بوده که تابع شرایط مختلف است، اما از نظر زیرساخت دارای مشکلات متعددی است.

ناصر بیان داشت: حامی خیبر هزینه های هنگفتی را برای این تیم صرف کرده و هیچ گونه منافع مادی و معنوی نداشته، اما استان هیچ گونه زیر ساختی برای داشتن یک تیم لیگ برتری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ خیبر به دلیل کناره گیری از مسابقات جام حذفی

نقره داغ خیبر به دلیل کناره گیری از مسابقات جام حذفی