مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 21:452023-01-16اقتصادي

معادن غیرفعال در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند


استاندار آذربایجان غربی بر تعیین تکلیف وضعیت معادن غیرفعال در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان عصر دوشنبه در نشست با اقشار مختلف مردم شهرستان نقده، افزود: در بحث تعیین تکلیف این معادن با احدی تعارف نداریم معادن باید به افرادی واگذار شود که صلاحیت، دانش و سرمایه لازم را داشته باشند.

وی در ادامه خام برداری از معادن آذربایجان غربی را ظلم به استان دانست و یادآور شد: ایجاد صنایع فرآوری از مواد معدنی می تواند میزان اشتغال زایی را تا حدود قابل توجهی افزایش دهد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و حاکمیتی در بخش معدن هستیم، ادامه داد: در تلاش برای جلوگیری از خام فروشی در حوزه معدن هستیم.

معتمدیان میزان سرمایه گذاری در آذربایجان غربی طی سالیان گذشته کم عنوان کرد و ادامه داد: شرایط برای سرمایه گذاری بومی و ملی در استان فراهم بوده و دولت تمامی تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: آذربایجان غربی در 40 سال گذشته و در دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ، درگیر برخی مشکلات شده و زمینه برای جذب سرمایه گذاری در آن فراهم نبود؛ اما اکنون استان امن بوده و زمینه برای توسعه همه جانبه در آن فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن غیرفعال در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند

معادن غیرفعال در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند