مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:052023-01-16سياسي

«آموزش» و «پژوهش» مهمترین رکن برای تقویت جریان مستندسازی در رادیو است


در همین زمینه «سید مرتضی کاظمی دینان» مدیر شبکه رادیویی فرهنگ درباره تاثیر برگزاری جشنواره های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه سازی گفت: به طور متعارف جشنواره در سطوح مختلف خواهد توانست به ارتقاء دانش برنامه ساز کمک کند.

- آموزش و پژوهش مهمترین رکن برای تقویت جریان مستندسازی در رادیو است دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعداد های حوزه مستند، اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

در همین زمینه سید مرتضی کاظمی دینان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ درباره تاثیر برگزاری جشنواره های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه سازی گفت: به طور متعارف جشنواره در سطوح مختلف خواهد توانست به ارتقاء دانش برنامه ساز کمک کند.

همچنین شور، شوق و شعفی که جشنواره ها برمی انگیزند خواهد توانست مهمترین عنصر پویایی برنامه ساز را که همان انگیزه است را تقویت کند.

وی در پاسخ به این سوال که روند رو به رشد جشنواره های رادیویی را چگونه ارزیابی می کنید گفت: جشنواره های رادیو در این سه دهه از نقاط قوت و ضعف های متعدد و مختلفی برخوردار بوده اند.

آنچه که باید در این باره بیشتر درباره آن مدّاقه کرد انتخاب برنامه های متناوب پخش شده بر روی آنتن و جدول برنامه های شبکه است، چرا که مقوله برنامه سازی و جشنواره سازی در تعامل با یکدیگر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آموزش» و «پژوهش» مهمترین رکن برای تقویت جریان مستندسازی در رادیو است

«آموزش» و «پژوهش» مهمترین رکن برای تقویت جریان مستندسازی در رادیو است