مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:152023-01-16اجتماعي

صدور طرح ترافیک روزانه خودروها متوقف شد/مقابله با پسماندسوزی


دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزییات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا مزینانی در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا گفت: براساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش آلودگی هوا، همه کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی فردا سه شنبه شنبه 27 دیماه تعطیل و فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی در تهران و شهرستانهای استان به جز فیروزکوه و دماوند، غیر حضوری بوده و بصورت مجازی برگزار می شود.

مزینانی افزود: ممنوعیت فعالیت کارخانه های شن، ماسه، بتن و آسفالت و جلوگیری از تردد شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی و نیز جلوگیری از تردد کلیه موتور سیکلت ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور در روز سه شنبه از مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران است.

وی همچنین با اشاره به توقف فروش و صدور مجوز طرح ترافیک روزانه خودروها از سوی شهرداری تهران، افزود: طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل برای فردا در تهران اجرایی می شود.

دبیرکارگروه هماهنگی مواقع اضطرار هوا تصریح کرد: همچنین جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه ها توسط شهرداری تهران و ممانعت از فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور طرح ترافیک روزانه خودروها متوقف شد/مقابله با پسماندسوزی

صدور طرح ترافیک روزانه خودروها متوقف شد/مقابله با پسماندسوزی