مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:302023-01-16اقتصادي

اعمال محدودیت فعالیت واحدهای صنفی در کاشمر/ گاز مغازه های تجاری قطع است


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر از اعمال محدودیت فعالیت تمامی واحدهای صنفی به منظور کمک به پایداری شبکه گاز در این شهرستان خبر داد.

- محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهرستان در موضوع کاهش دما، افت شدید فشار گاز و جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی مصوباتی را جهت اجرا در حوزه اصناف ابلاغ کرده است.

رییس اداره صمت کاشمر افزود: بر این اساس فعالیت واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی از ساعت 9 صبح الی 18 عصر اعلام شده است و پس ازاین ساعت همه کسبه و بازاریان مکلف به تعطیل کردن واحد صنفی هستند.

وی بابیان اینکه اصناف کاشمری در دوران کرونا همراهی و همکاری خوبی در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا داشتند، خاطرنشان کرد: بازاریان کاشمری در راستای رسالت اجتماعی شان تلاش خود را در راستای کمک به بهره مندی همشهریانشان از گاز خانگی انجام می دهند.

وی یادآور شد: از همشهریانی که قصد خرید کالا و تهیه مایحتاج ضروری شان را دارند درخواست می کنیم در ساعات اعلام شده مراجعه کنند.

اشرفی با تأکید بر اینکه سوخت مورداستفاده واحدهای صنفی در ساعات اعلام شده، سوخت جایگزین است، خاطرنشان کرد: گاز واحدهای صنفی در ساعات مذکور قطع خواهد بود وی بیان کرد: ضروری است کسبه و بازاریان به منظور جلوگیری از قطع شبکه گاز خانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت فعالیت واحدهای صنفی در کاشمر/ گاز مغازه های تجاری قطع است

اعمال محدودیت فعالیت واحدهای صنفی در کاشمر/ گاز مغازه های تجاری قطع است