مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:552023-01-16اقتصادي

مدارس مازندران کماکان فردا حضوری است/ ادارات همان 8.30 تا 13


در جهت استمرار اجرای سیاست های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار، همانند امروز تا پایان هفته ساعت کاری ادارات، - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اعلام کرد مدارس مازندران کماکان فردا حضوری است/ ادارات همان 8.

30 تا 13 ایسنا/مازندران معاون استاندار مازندران، گفت: در جهت استمرار اجرای سیاست های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار، همانند امروز تا پایان هفته ساعت کاری ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی، به استثنای نهادهای عمومی خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ساعت 8.

30 صبح الی 13 اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی با اشاره به اهتمام و صرفه جویی مردم در مدیریت مصرف گاز در دو روز گذشته، اظهار کرد: مدارس و دانشگاه های مازندران کماکان از فردا تا آخر هفته به صورت حضوری فعالیت می کنند.

وی افزود: دو شهرستان آمل و بابل شب گذشته به دلیل کاهش دما و برودت هوا مجبور به تعطیلی مدارس خود شدند که با صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز از سوی شهروندا؛ از فردا هیچ مشکلی برای فعالیت نخواهند داشت.

به گفته معاون استاندار مازندران، در جهت استمرار اجرای سیاست های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار، همانند امروز تا پایان هفته ساعت کاری ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی، به استثنای نهادهای عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مازندران کماکان فردا حضوری است/ ادارات همان 8.30 تا 13

مدارس مازندران کماکان فردا حضوری است/ ادارات همان 8.30 تا 13