مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:502023-01-17بين الملل

پادشاه اردن بر لزوم ازسرگیری مذاکرات بین اسراییل و فلسطین تاکید کرد


پادشاه اردن و هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا درباره قضیه فلسطین، بحران های منطقه و پروژه های همکاری منطقه ای رایزنی کردند.

- پادشاه اردن و هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا درباره قضیه فلسطین، بحران های منطقه و پروژه های همکاری منطقه ای رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، عبدالله دوم، پادشاه اردن و برت مک گورک، هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا درباره بحران های منطقه و پروژه های همکاری منطقه ای رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، در این دیدار که در امان برگزار شد، دو طرف به اهمیت تقویت شراکت استراتژیک بین اردن و آمریکا و تداوم هماهنگی درخصوص مسائل دارای اهمیت مشترک پرداختند.

پادشاه اردن و این مسئول آمریکایی درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و بحران های منطقه و حمایت از ثبات در منطقه و پروژه های همکاری منطقه ای نیز رایزنی کردند.

عبدالله دوم درخصوص قضیه فلسطین بر لزوم به جریان انداختن مجدد فرایند صلح به عنوان اولویت بین المللی و آغاز مذاکرات بین فلسطینیان و اسراییلی ها براساس راه حل ایجاد دو کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن بر لزوم ازسرگیری مذاکرات بین اسراییل و فلسطین تاکید کرد

پادشاه اردن بر لزوم ازسرگیری مذاکرات بین اسراییل و فلسطین تاکید کرد