مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:102023-01-17اجتماعي

جامعه ورزش همدان در نقش منجیان خودروهای گرفتار در برف


اماکن ورزشی و در رأس آن ورزشکاران همدانی به ظاهر سومین روز تعطیلی و خاموشی خود را سپری می کنند اما ماجرا چیز دیگری است؛ - جامعه ورزش همدان اعم از آفرودسواران این روزها با وجود تعطیلی ورزش در نقش منجیان فداکار ظاهر شده اند و با حضور در جاده ها و مسیرهای سخت کوهستانی مشغول امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف مردم هستند.

ورزشکاران همدانی این روزها در نقش دیگری ظاهر شده اند و آنطور که به نظر می رسد چراغ ورزش هیچ گاه خاموش نخواهد شد مگر آن که ورزشکاری در آن محدوده وجود نداشته باشد.

آفرودسواران امدادگر ورزشی با حضور در مسیرهای سرسخت کوهستانی و برفی به یاری هموطنان خود شتافتند و با همکاری و هم بستگی جمعی بسیج شده اند تا به بهترین شکل ممکن رسم همیشگی خود را در خدمت به هم نوع به نمایش بگذارند.

حضور 30 نیروی انسانی خبره و باتجربه با 15 خودروی دو دیفرانسیل در عملیات امدادرسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفت وگو با ایسنا، ضمن ابراز خشنودی از حضور جامعه ورزش در عرصه خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: امدادگران ورزشی مرتبط با هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین هیأت ورزش های همگانی استان همدان طی دو روز گذشته مشغول امدادرسانی به خودروهای گرفتار در جاده های کوهستانی و برفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ورزش همدان در نقش منجیان خودروهای گرفتار در برف

جامعه ورزش همدان در نقش منجیان خودروهای گرفتار در برف