مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:252023-01-17فرهنگي

عصای موسی و دوربین ابراهیم


سریال سازی در میدانی بزرگ و پرهزینه، محل آزمون و خطای هیچ کارگردانی نیست؛ حتی کارگردان صاحب نامی مثل ابراهیم حاتمی کیا! اینجا جای ریسک پذیری نیست، - سیما فیلم با دوسریال سلمان فارسی و موسی ، دو مجموعه پرهزینه را برعهده گرفته که به نظر می رسد تولید همزمان آن ها با چالش های زیادی همراه است.

کل بودجه سیما فیلم حدود 600میلیارد تومان و بودجه سریال سازی آن نیز رقمی حدود 300 تا 400میلیارد تومان است.

حالا روابط عمومی صدا وسیما اعلام کرده، بودجه اختصاص یافته به این سازمان، کم است و آن ها قادر به ساخت سریال سلمان فارسی نیستند.

این سازمان اعلام کرده، چون بودجه جداگانه ای نیز برای دو مجموعه تاریخی الف ویژه فاخر و در دست ساخت حضرت موسی و سلمان فارسی در نظر گرفته نشده، لذا انتظار می رود روند تولید این دو مجموعه نیز متوقف یا به شدت کند شود.

  همزمان تخمین زده شده، بودجه ساخت سریال ابراهیم حاتمی کیا شاید به 10 هزار میلیارد تومان هم برسد! خبرآنلاین در این مورد نوشته: وقتی بعد از پنج سال، برآورد این سریال از 200میلیارد تومان به 2هزار میلیارد تومان رسیده و 10 برابر شده -درحالی که هنوز ساختش شروع نشده- می توان به این نتیجه رسید که هزینه نهایی تولید، رقمی نزدیک 10 هزار میلیارد تومان خواهد بود؛ چراکه در کمترین حالت، هزینه نهایی یک سریال الف ویژه، سه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصای موسی و دوربین ابراهیم

عصای موسی و دوربین ابراهیم