مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:252023-01-17اجتماعي

زنده گیری 7 قلاده گرگ و شغال در پارک جنگلی ناژوان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به عملیات زنده گیری گرگ های ناژوان گفت: با پیگیری دو ماهه 2 قلاده گرگ و 5 قلاده شغال در منطقه ناژان زنده گیری و در محیط زیست طبیعی رها شدند.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملیات زنده گیری گرگ های ناژوان اظهار داشت: اخیراً گزارشی آمد که چند قلاده گرگ در ناژوان دیده شده که بلافاصله عوامل شهرداری و مدیریت ناژوان و آتش نشانی با محوریت محیط زیست بازدید فنی از این منطقه را انجام دادند و دوربین های ناژوان را بررسی و پایش های بسیاری انجام شد.

وی افزود: با پیگیری دو ماهه توانستند 2 قلاده گرگ و 5 قلاده شغال را در منطقه ناژان زنده گیری کنند و در محیط زیست طبیعی رها کنند.

شیشه فروش با بیان اینکه حیوانات از مسیر خشک رودخانه زاینده رود به محیط شهری نزدیک می شوند، گفت: پارک ناژوان وسعت بسیاری دارد و در این مدت بسیار تلاش شد تا این حیوانات را زنده گیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: گزارش هایی از حملات گرگ به گوسفندان در نطنز و اردستان داشتیم و محیط زیست مکلف شد که اقدام کند، اکیپ ها به صورت متناوب در پارک ناژوان و کوه صفه گشت می زنند و به شهرداری اعلام کرده ایم به محض مشاهده حیوانات وحشی به محیط زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری 7 قلاده گرگ و شغال در پارک جنگلی ناژوان اصفهان

زنده گیری 7 قلاده گرگ و شغال در پارک جنگلی ناژوان اصفهان