مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:302023-01-17حوادث

کلاهبردار حرفه ای در کنگان دستگیر شد


 رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان کنگان و کشف انواع کلاهبرداری با ارزش 230 میلیارد ریال خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جوشن سهرابی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اقدام افرادی سود جو در راه اندازی و تأسیس شرکت با هویت معلوم در شهرستان کنگان با وارد کردن دستگاه پوز ازکشورهای خارجی و ترغیب شهروندان به سرمایه گزاری در این شرکت و سپس متواری شدن و عدم پاسخگویی به سرمایه گذاران، تحقیقات همه جانبه توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنگان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هویت هر سه نفر شناسایی و در دو عملیات جداگانه هر سه نفر از جمله متهم اصلی و سرباند دستگیر و با شناسایی 14 نفر از شهروندان و معرفی به مراجع قضایی، این اقدام به موقع پلیس منجر به کشف کلاهبرداری با ارزش 230 میلیارد ریال تا این لحظه شده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شهروندان خواست تا قبل از سرمایه گزاری در هر شرکتی، ابتدا از طریق مراجع قانونی صحت و اصالت اساسنامه، هویت واقعی و سوابق کاری این شرکتها استعلام و بررسی و مراقب ترفند و شگرد کلاهبرداران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار حرفه ای در کنگان دستگیر شد

کلاهبردار حرفه ای در کنگان دستگیر شد