مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:302023-01-17سياسي

ورود دادستانی به موضوع ایمنی بخشی به جاده قدیم ساوه غرق آباد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه خواستار ارتقای ایمنی محور قدیم ساوه به غرق آباد به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات جاده ای در این مسیر پر تردد شد.

- ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه خواستار ارتقای ایمنی محور قدیم ساوه به غرق آباد به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات جاده ای در این مسیر پر تردد شد.

محمودرضا سازنده در خصوص جلسه بررسی مشکلات محور قدیم ساوه به غرق آباد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق عامه به منظور کاهش تصادفات جاده ای در محور قدیم ساوه به غرق آباد جلسه ای با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاونت استاندار و فرماندار ساوه و دیگر مسئولان در دادسرای شهرستان تشکیل شد.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در محور قدیم ساوه به غرق آباد اظهار کرد: این محور پرتردد دو طرفه از ایمنی لازم برخوردار نیست و در اکثر اوقات شاهد وقوع سوانح ترافیکی که بعضا منجر به از دست دادن هموطنان می شود، هستیم.

دادستان ساوه افزود: در این جلسه تصمیمات خوبی برای ارتقای ایمنی این محور اتخاذ شد و مقرر شد با حمایت نماینده مجلس اعتبارات مناسبی جذب و حداکثر ظرف یکسال آینده نسبت به احداث زیرگذر در سه راهی سد الغدیر و نیز دو بانده کردن 17 کیلومتری که در گذشته زیرسازی شده است اقدام عاجل صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به موضوع ایمنی بخشی به جاده قدیم ساوه غرق آباد

ورود دادستانی به موضوع ایمنی بخشی به جاده قدیم ساوه غرق آباد