مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:552023-01-17ورزشي

جای خالی دانشگاه های بزرگ سمنان در مسابقات مناظره دانشجویی!


مسابقات مناظره دانشجویان در استان سمنان برگزار شد و جای خالی دانشگاه های بزرگ استان در آن به خوبی حس می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان با برگزاری مرحله نهایی این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

مناظره نهایی این دوره از مسابقات با حضور دو تیم ذهن برتر از دانشگاه فرهنگیان سمنان و تیم حاج حسن شاطری از دانشگاه آزاد سمنان برگزار شد.

تیم دانشگاه فرهنگیان سمنان با پیروزی در این مناظره، توانست مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کند و به عنوان نماینده استان سمنان جواز حضور در مسابقات منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران را به دست آورد.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان در اختتامیه این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات ملی به همت جهاد دانشگاهی و به دنبال تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد بستری مناسب برای تضارب آرا و گسترش کرسی های آزاداندیشی در فضاهای دانشجویی و دانشگاهی برنامه ریزی و امسال یازدهمین دوره آن در سطوح ملی و استانی برگزار می شود.

علی منصفی راد با اشاره به اهداف جهاد دانشگاهی از برپایی این مناظره های دانشجویی افزود: جهاد دانشگاهی در این مناظره ها به دنبال نفی و اثبات گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی دانشگاه های بزرگ سمنان در مسابقات مناظره دانشجویی!

جای خالی دانشگاه های بزرگ سمنان در مسابقات مناظره دانشجویی!