مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:002023-01-17اقتصادي

برای رفع تعهدات ارزی خلأ قانونی وجود ندارد


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رفع تعهدات ارزی صنایع کوچک روان تر و زمان بیشتری به آن اختصاص یابد و اجبار به نیما بودنش کاهش پیدا کند.

- مصطفی طاهری شامگاه دیروز (26 دی ماه) در بازدید از واحدهای تولیدی صنایع برق و الکترونیک و سیم و کابل ابهر، اظهار کرد: این صنعت ظرفیت خوبی در استان داشته و اشتغال مناسبی نیز در منطقه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه یک سوم از سیم و کابل کشور در استان زنجان تولید می شود، اظهار کرد: در بازدیدهای به عمل آمده، مشاهده شد که برخی صنایع های تک و دانش بنیان نیز در این صنعت فعالیت دارد و این بازدید دید مناسبی را در راستای سیاست گذاری و نظارت در این بخش از صنعت داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه خوشبختانه واحدهای سیم و کابل مشکلات خیلی بزرگی نداشته و تعدادی نیز در حال توسعه هستند و موارد مطروحه واحدها در بازدید نیز پیگیری خواهد شد، اظهار کرد: واحد پارس حیات نیز که سرمایه گذاری خارجی داشته و از واحدهای خوب کشور است و اشتغال حدود هزار نفری دارد نیز، در زمینه قطعی برق مشکلاتی دارد که پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات آن نیز حل شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه پیرامون مشکلات فعالان اقتصادی به ویژه با توجه به نوسانات ارزی، با بیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع تعهدات ارزی خلأ قانونی وجود ندارد

برای رفع تعهدات ارزی خلأ قانونی وجود ندارد