مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:002023-01-17سياسي

مناظره دانشجویی به ایجاد نشاط اجتماعی کمک می کند


معاون مدیرکل دفتر سیاسی استانداری سمنان گفت: مسابقات مناظره دانشجویی جدای از فرهنگ سازی در خصوص گفت وگو و طرح منطقی مسائل مختلف بین نسل جوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان با برگزاری مرحله نهایی این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

معاون مدیرکل دفتر سیاسی استانداری سمنان در آیین اختتامیه مسابقات مناظره دانشجویی در سمنان، با تجلیل از جهاد دانشگاهی استان سمنان به دلیل برگزاری مناسب این مسابقات، دانشجویی از حضور کمرنگ دانشگاه های بزرگ استان در این رقابت های استانی انتقاد کرد.

صفدری با بیان اینکه فرصت های بزرگی همیشه در بحران ها وجود دارد، افزود: اگر از منظر درستی به برخی از بحران ها و مشکلات امروز نظیر تحریم ها، بحران جمعیت، مشکلات اقتصادی و معیشتی و.

نگاه کنیم می توانیم فرصت های خوبی ایجاد کنیم.

وی از آنچه ایمان و اعتقاد راسخ به ولایت می خواند، به عنوان مهم ترین نیاز کشور نام برد و گفت: ایمان به ولایت همان چیزی است که حاج قاسم در همه عمر بابرکت خود برای آن تلاش کرد.

معاون مدیرکل دفتر سیاسی استانداری سمنان برپایی مناظره های دانشجویی را ضروری خواند و اظهار کرد: ما امروز با جنگ ترکیبی مواجهیم و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره دانشجویی به ایجاد نشاط اجتماعی کمک می کند

مناظره دانشجویی به ایجاد نشاط اجتماعی کمک می کند