مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:152023-01-17پزشكي

فراز و نشیب های کرونا در یزد/احتمال جولان دوباره در هفته آینده


معاون فنی مرکز بهداشت استان از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در 14 روز اخیر خبر داد و گفت: زنگ خطر گسترش این ویروس در استان زده شده است.

- ایسنا/یزد معاون فنی مرکز بهداشت استان از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در 14 روز اخیر خبر داد و گفت: زنگ خطر گسترش این ویروس در استان زده شده است.

مسعود شریفی در خصوص آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در استان در گفت وگو با ایسنا گفت: موارد بستری ناشی از ابتلای به کرونا در 14 روز قبل یعنی از تاریخ 10 دیماه تا 23 دی نسبت به هفته پایانی آذر ماه و هفته اول دی ماه یعنی از تاریخ 26 آذر تا 9 دی افزایش داشته است.

وی در ادامه در خصوص پیش بینی جهش و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان افزود: با توجه به شیوع مجدد کرونا در کشور های شرق آسیا و اورپا و همچنین پیدایش سویه جدید در جهان به خصوص در کشور های شرق آسیا و افزایش آمار مرگ ومیر و همچنین تشخیض ابتلای قطعی به سویه جدید این ویروس در ایران، باید آمادگی کامل برای گسترش موج احتمالی جدید کرونا در کشور را داشته باشیم.

شریفی در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای مقابله با شیوع احتمالی کرونا در استان نیز گفت: به سازمان های که به هر نحوی در مدیریت و کنترل شیوع کرونا در استان مرتبط بودن از جمله مراکز آموزشی، مراکز درمانی و سایر دستگاه ها هشدار هایی را داده ایم و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و نشیب های کرونا در یزد/احتمال جولان دوباره در هفته آینده

فراز و نشیب های کرونا در یزد/احتمال جولان دوباره در هفته آینده