مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:302023-01-17اقتصادي

پروژه های مسکونی شنبه های امید و افتخار به کجا رسید؟


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه هایی که تا به امروز در حوزه مسکن و بافت فرسوده در شنبه های امید و افتخار کلنگ آن با حضور شهردار تهران به زمین زده شده، - در مرحله فونداسیون و اسکلت بندی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی هدایت در این باره گفت: پروژه هایی که تا به امروز در حوزه مسکن و بافت فرسوده در شنبه های امید و افتخار کلنگ آن با حضور شهردار تهران به زمین زده شده؛ در مرحله فونداسیون و اسکلت بندی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر پروژه های حوزه مسکن در مراحل مختلف ساخت و اجرای عملیات عمرانی قرار دارد، افزود: به عنوان مثال پروژه ساخت زائرسرای حرم عبدالعظیم حسنی(ع) که در منطقه 20 با حضور شهردار تهران مراسم کلنگ زنی آن انجام شد، در مرحله اسکلت بندی و اجرای فونداسیون قرار دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تمام پروژه های مسکن یا در مرحله فونداسیون و یا در مرحله اسکلت بندی قرار دارند، ادامه داد: تاکید داریم تا تمام پروژه هایی که کلنگ زنی می شود، به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه آرام در حوزه ساخت مسکن در منطقه 18 نیز به مرحله اجرای فونداسیون رسیده است، بیان کرد: همچنین فاز نخست اولین موزه صنعت سیمان کشور نیز با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مسکونی شنبه های امید و افتخار به کجا رسید؟

پروژه های مسکونی شنبه های امید و افتخار به کجا رسید؟