مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:352023-01-17بين الملل

فاکسکان برای آیفون یک مدیر جوان آورد


فاکسکان که بزرگترین تولیدکننده قراردادی محصولات اپل است، پس از پشت سر گذاشتن یک سال پر آشوب در چین، مدیر جدیدی برای کسب و کار تولید آیفون انتخاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکل چیانگ به عنوان مدیر واحد مسئول تولید آیفون در فاکسکان، جانشین وانگ چارنگ یانگ شد.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: چیانگ اخیرا به عنوان رییس گروه کسب و کار ای، ارتقاء یافته بود و وانگ به مسئولیت در هیات مدیره متمرکز خواهد شد.

این تغییر مدیریتی، در راستای تلاش یونگ لیو، رییس هیات مدیره فاکسکان، برای روی کار آوردن مدیران جوانتر و حفظ برتری این شرکت در زنجیره تامین و در برابر رقابت فزاینده شرکتهای چینی، انجام شده است.

این شرکت تایوانی همچنین با رقیبان جدیدی در هند روبروست که به عنوان پایگاه جدید تولید محصولات اپل، نقش رو به گسترشی پیدا کرده است.

چیانگ، مدیر باسابقه فاکسکان است که کمک کرد این شرکت به استانداردهای بالای مورد نظر اپل دست پیدا کند.

یانگ در تابستان سال 2022 در هیات مدیره فاکسکان منصوب شد و مدیر مانده بود و انتقالش از واحد آیفون، ارتباطی به اختلالات تولید که این شرکت سال گذشته تجربه کرد، ندارد.

به گفته یک منبع آگاه، هنگامی که فاکسکان سال گذشته با اعتراضات خشونت آمیز کارگران بزرگترین کارخانه چینی خود در شهر ژنگژو روبرو شد، چیانگ نقش مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاکسکان برای آیفون یک مدیر جوان آورد

فاکسکان برای آیفون یک مدیر جوان آورد