مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:352023-01-17سياسي

آغاز ثبت نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر


رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر از امروز -27 دی ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالمطهر محمدخانی از تأسیس مجتمع تولیدات رسانه ای شهرداری تهران (کندو) خبر داد و گفت: این مجتمع وظیفه حمایت از تیم ها و افراد جوان در حوزه تولیدات رسانه ای و همچنین تأمین محصولات رسانه‎ ای شهرداری تهران از طریق این افراد را برعهده دارد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نقش آفرینی بیشتر جامعه فعالان رسانه ای در موضوعات شهری را یکی از مهم ترین اهداف کندو دانست و اظهار کرد: مشارکت افراد مستعد و یا متخصص و همچنین بهره مندی از نظرات همه مردم در اداره شهر به عنوان نقطه استراتژیک حل مسائل و مشکلات همواره مورد توجه شهرداری تهران بوده و تأسیس چنین مراکزی در راستای این هدف صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجتمع تولیدات رسانه ای شهر (کندو) هدف گذاری روی تیم ها و افراد برای تولید محتوای رسانه ای شهری است، اظهار کرد: برخی از این تیم ها و افراد برای حضور در بازار نیازهایی دارند که با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری می توان این نیازها را برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر

آغاز ثبت نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر