مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:402023-01-17سياسي

نقشه مهندسی فرهنگی البرز در حال تصویب است


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کرج گفت: نقشه مهندسی فرهنگی البرز با اقتباس از نقشه فرهنگی کشور و اطلاعات جامع و کاملی که در تمامی زمینه ها به دست آمده در حال تصویب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا سعیدی صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی تخصصی عفاف و حجاب که با حضور تعدادی از اعضای کارگروه آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: بر روی نقشه مهندسی فرهنگی استان البرز که با اقتباس از نقشه فرهنگی کشور و اطلاعات جامع و کاملی در تمامی زمینه ها از جمله عفاف و حجاب به دست آمده است در حال کار هستیم.

وی ادامه داد: نقشه مهندسی فرهنگی استان البرز بر اساس پنج مسئله بسیار مهم در حال تصویب و اجرا در آینده ای نزدیک است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کرج تصریح کرد: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم اجرایی کردن این نقشه فرهنگی است و از ظرفیت و توانایی های بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است که باید به صورت جدی تقویت شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر مصمم است به منظور آموزش های تخصصی و عمومی در سطوح مختلف، با تأمین اعتبار و حمایت های معنوی، آموزش و پرورش را در این مسیر یاری رساند.

جایگاه آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بی نظیر است هادی خانمحمدی رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز نیز در این جلسه ضمن ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه مهندسی فرهنگی البرز در حال تصویب است

نقشه مهندسی فرهنگی البرز در حال تصویب است