مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:402023-01-17اقتصادي

برگزاری 3 نمایشگاه در مشهد از امروز/ استفاده از سوخت جایگزین به جای گاز


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: با هدف همراهی در راستای حل افت فشار گاز و گرمایش شهروندان برای برگزاری سه نمایشگاه در مشهد از سوخت جایگزین به جای گاز استفاده خواهد شد.

- سعید صیفی با اشاره به برگزاری 3 نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد از امروز اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش از عصر امروز 27 دی ماه درمحل سالن های نمایشگاه بین المللی مشهد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و بروز افت فشار گاز در استان های مختلف از جمله شهر مشهد، شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای همراهی و مساعدت با شرایط موجود و کمک به جبران بخشی از افت فشار گاز به وجود آمده، نسبت به قطع گاز مصرفی فضاهای موجود اداری و سالن های نمایشگاهی خود و استفاده از سوخت جایگزین برای گرمایش این فضاها اقدام کرده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد بیان کرد: نمایشگاه پرمخاطب لوازم خانگی با حضور مدیران حوزه های مختلف دولتی و خصوصی و شهروندان و بدون بروز هرگونه مشکلی در بخش گرمایشی سالن های نمایشگاه بین المللی با استفاده از سوخت جایگزین به جای گاز شبکه سراسری، عص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 3 نمایشگاه در مشهد از امروز/ استفاده از سوخت جایگزین به جای گاز

برگزاری 3 نمایشگاه در مشهد از امروز/ استفاده از سوخت جایگزین به جای گاز