مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:402023-01-17سياسي

مدیران به گزارش های کارشناسان بسنده نکنند


امام جمعه یزد بر لزوم توجه جدی مدیران به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده از سوی کارشناسان در دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: مدیران به این گزارش ها بسنده نکنند و آمارها را تحلیل و بازنگری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح سه شنبه در دیدار قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور که به منظور تودیع و معارفه رییس سازمان بازرسی کشور به استان یزد سفر کرده است، اظهار داشت: حسن مدیریت این است که در گزارش ها را تحلیل کند و این گزارش ها را با نگاه بازتری بازنگری کند و به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده اکتفا نکند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مدیریت خود همین شیوه را پی گرفته بود، افزود: امام رهبر و مدیری تحلیلگر بود و پس از تفکر و تحلیل بسیار، اقدام و عمل می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: تامل، تفکر و اندیشه کردن مدیران بسیاری از مسائل و مشکلات را برطرف می کند و مدیر باید کارآمدی خود را در این زمینه اثبات کند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سازمان بازرسی باید به بخش های مختلف ورود کند و از تخلفات محرز جلوگیری کند، افزود: موضوعی که امروز گریبانگیر تمامی بخش های جامعه است، نداشتن قناعت است و این امر در حوزه تولید و صادرات، به سودهای غیرمتعارف در زمینه های مختلف منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به گزارش های کارشناسان بسنده نکنند

مدیران به گزارش های کارشناسان بسنده نکنند