مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:452023-01-17سياسي

گره 7 ساله پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک باز می شود


پیمانکار پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک که به روش بیوتی در حال احداث است و از سال 95 باید افتتاح می شد، قول وتعهد داده 45 روز آینده اگر مانعی ایجاد نشود پروژه را تحویل رسمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سیدجلال حاجی نصیری در نشست بسیج شورای رسانه و فعالان مجازی شهرستان آبیک که در دادگستری برگزار شد، با اشاره به پیگیری پروژه مغفول مانده و چندین ساله تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک که به روش بیوتی در حال احداث بوده و تشکیل جلسه ای اخیرا در این زمینه، اظهار کرد: این پروژه باید از سال 95 تکمیل و به بهره برداری می رسید اما به دلایل مختلف و اختلاف بین مسئولان شرکت آبفا و پیمانکار پروژه این مهم تاکنون تحقق نیافته است.

وی افزود: حدود سه هفته پیش با تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و با حضور طرفین پروژه تصفیه خانه فاضلاب مصوباتی به تصویب رسید و مقرر شد مسئولان شرکت آبفای استان و پیمانکار اقداماتی را انجام دهند.

رییس دادگستری شهرستان آبیک ادامه داد: پس از تصویب مصوبات با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، مصوبات را پیگیری کردیم و برخی اقدامات از سوی طرفین پروژه تصفیه خانه فاضلاب صورت گرفته بود و نماینده پیمانکار اذعان کرد پروژه حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ این در حالی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره 7 ساله پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک باز می شود

گره 7 ساله پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک باز می شود