مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:452023-01-17اجتماعي

شناسایی 6845 دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 6845 دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان کرمان شناسایی شده که برخی از آنها به کرمان تعلق نداشتند.

- رضا رضایی صبح امروز 27 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اظهار کرد: مدیران مدارس در سطح استان همکاری خوبی کردند و تاکنون حدود 40 روز از طرح می گذرد، حدود 700 دانش آموز به مدارس بازگشتند.

وی افزود: از مجموع کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در استان 369 دانش آموز فوت کرده بودند اما اطلاعات آنها ثبت نشده بود.

عده ای از این دانش آموزان ازدواج کرده بودند و عده ای نیز به سایر استان ها مهاجرت کردند.

رضایی در ادامه درباره تغییر کاربری مدارسی که پتانسیل تجاری شدن دارند، اظهار کرد: به زودی ساخت مغازه های بخشی از هنرستان رسالت برای بهره برداری تجاری آغاز می شود، به طوری که 12 دهنه مغازه در همکف و به همین تعداد هم در طبقه دوم احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه اعلام شد: دو پایگاه در ناحیه یک و همچنین دو پایگاه در ناحیه دو آموزش و پرورش برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل دیده شده است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، شوراهای آموزش و پرورش کرمان، زرند و بم به عنوان شوراهای برتر برگزیده شدند که در این جلسه از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 6845 دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان کرمان

شناسایی 6845 دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان کرمان