مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:052023-01-17سياسي

افتتاح تالار بزرگ شهر پردیس در دهه فجر/ شعبه تامین اجتماعی در پردیس ایجاد می شود


با موافقت مدیران سازمان تامین اجتماعی به زودی یک واحد مجزای اداری و ساختاری به صورت مستقل در شهرستان پردیس دائر خواهد شد تا مشکلات قشر کارگر و کارمند این شهرستان برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش انقلاب اسلامی در این که زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور پیدا کنند نقش بی بدیلی بوده و ما از هر فرصتی باید استفاده کنیم تا این مورد را برای مردم و مخصوصاً جامعه بانوان مومن تببین کنیم.

پورابراهیم درخصوص وضعیت ایجاد شعبه تامین اجتماعی در این شهرستان، گفت: حدود 6 ماه پیش نامه نگاری هایی را با سازمان تامین اجتماعی استان تهران انجام دادیم و با توجه به وجود ببش از 9 هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان پردیس درخواست احداث یک شعبه مجزا تامین اجتماعی را دادیم.

فرماندار پردیس افزود: با موافقت مدیران این سازمان به زودی یک واحد مجزای اداری و ساختاری به صورت مستقل در شهرستان پردیس دائر خواهد شد تا مشکلات قشر کارگر و کارمند این شهرستان برطرف شود.

کلنگزنی آرامستان پردیس طی هفته های آتی وی در خصوص وضعیت آرامستان این شهرستان نیز اذعان کرد: طی بیش از 30 جلسه در سطوح مختلف با اداره اوقاف شهرستان پردیس و اوقاف شرف النساء کرشت داشتیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تالار بزرگ شهر پردیس در دهه فجر/ شعبه تامین اجتماعی در پردیس ایجاد می شود

افتتاح تالار بزرگ شهر پردیس در دهه فجر/ شعبه تامین اجتماعی در پردیس ایجاد می شود