مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:202023-01-17بين الملل

افسر پلیس لندن به 49 فقره آزار جنسی از جمله تجاوز اذعان کرد


یک افسر پلیس لندن به اتهامات آزار و اذیت از جمله تجاوز و تعرض جنسی علیه 12 زن طی دو دهه اعتراف به گناه کرد؛ پرونده دلخراشی که بررسی های دقیق در مورد زن ستیزی و تبعیض جنسیتی در نیروی پلیس پایتخت انگلیس را تشدید کرده است.

- یک افسر پلیس لندن به اتهامات آزار و اذیت از جمله تجاوز و تعرض جنسی علیه 12 زن طی دو دهه اعتراف به گناه کرد؛ پرونده دلخراشی که بررسی های دقیق در مورد زن ستیزی و تبعیض جنسیتی در نیروی پلیس پایتخت انگلیس را تشدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، دادستان ها و پلیس لندن اعلام کردند، دیوید کاریک، افسر پلیس 48 ساله لندن که شغلش شامل وظایف حفاظتی پارلمانی و دیپلماتیک بود، به ارتکاب 49 فقره جرم که شامل بیش از 70 مورد تجاوز جنسی جدی می شود، اذعان کرد.

وی در اولین جلسه دادرسی به ارتکاب اکثر این جرائم اذعان کرد اما روز دوشنبه در یکی از دادگاه های لندن به چندین جرم دیگر از جمله تجاوز و تعرض اعتراف کرد.

با توجه به تعداد جرائم و زمان وقوع آنها که یک دوره 17 ساله از سال 2003 میلادی است، دادستان ها این پرونده را یکی از مهم ترین پرونده هایی که تاکنون به دستشان رسیده، دانسته و جدیت این جرایم را به عنوان کمپین بی امان آزار جنسی و روحی زنان توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر پلیس لندن به 49 فقره آزار جنسی از جمله تجاوز اذعان کرد

افسر پلیس لندن به 49 فقره آزار جنسی از جمله تجاوز اذعان کرد