گرمای زمستانه 137 پلاس با تماس 17 هزار شهروند در سردترین روز سال/ بیشترین درخواست های مردمی چه بود؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رضا ناصری سرای با اشاره به رکوردشکنی تماس های شهروندان پایتخت نشین با سامانه 137 پلاس گفت: - رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137 پلاس) گفت: در سردترین روز پایتخت طی سال جاری، بیش از 17 هزار شهروند با سامانه 137 پلاس تماس گرفتند که در طول فعالیت این سامانه یک رکورد محسوب می شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رضا ناصری سرای با اشاره به رکوردشکنی تماس های شهروندان پایتخت نشین با سامانه 137 پلاس گفت: به دلیل بارش سنگین برف و افزایش نزولات جوی در روز های گذشته شاهد بالاترین تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس بودیم که رکورد تماس با این سامانه هم شکسته شد. وی با بیان اینکه در روز یکشنبه 25 دی ماه، بیش از 17 هزار تماس از سوی شهروندان محترم با سامانه 137 پلاس گرفته شد که نسبت به آمار قبلی بالاترین تماس با این سامانه (13 هزار و 300 تماس) رشد تصاعدی داشت، اظهار کرد: ثبت این میزان تماس با سامانه 137 پلاس شهرداری تهران نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری به جهت حل مشکلات و رفع نابسامانی های شهری دارد که باید قدردان آنان بود و به بهترین نحو نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |