مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:352023-01-17سياسي

دو معضلی که توسعه سمنان منوط به حل آن است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان از کم آبی و کاهش نرخ رشد جمعیت به عنوان دو مانع جدی بر سر توسعه در این استان نام برده و پیشرفت و توسعه بیش از پیش این استان پهناور را منوط به حل این دو معضل ارزیابی کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان از کم آبی و کاهش نرخ رشد جمعیت به عنوان دو مانع جدی بر سر توسعه در این استان نام برده و پیشرفت و توسعه بیش از پیش این استان پهناور را منوط به حل این دو معضل ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه 26 دی در جلسه پیگیری مصوبات نماینده ولی فقیه به بخش بیارجمند که با حضور حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد اظهار کرد: کم آبی و نرخ پایین رشد جمعیت دو چالش اساسی در مسیر توسعه استان محسوب می شود و انتظار می رود مسوولان رفع این 2 مشکل را با تلاش مضاعف پیگیری کنند.

وی بر لزوم توجه بیش از پیش به جوان سازی جمعیت تاکید و تصریح کرد:افزایش نرخ باروری و مقوله افزایش جمعیت در استان سمنان باید با اقناع جامعه و اجرای عملیاتی، دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به دلبستگی مردم به انقلاب گفت: مردم با تمام مشکلات پای آرمان های انقلاب ایستاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو معضلی که توسعه سمنان منوط به حل آن است

دو معضلی که توسعه سمنان منوط به حل آن است