مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:352023-01-17فرهنگي

بازیگر مشهور از خودروهای کلاسیکش مستند ساخت/ به احترام محیط زیست


مرد آهنی ایده سبز کردن خودروهای کلاسیکش را در یک مستند تصویر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، رابرت داونی جونیور مجموعه مستند جدیدی با تمرکز بر اتومبیل های کلاسیک و آلودگی محیط زیست ساخته است.

در این مجموعه مستند که با عنوان اتومبیل های رویایی داونی و با حضور این بازیگر مشهور ساخته شده او 6 اتومبیل کلاسیک از کلکسیون اتومبیل هایش را انتخاب کرده تا با استفاده از فناوری مدرن آنها را سازگار با محیط زیست کند و این فرایند را در قالب یک سریال مستند ارایه کند.

در این مجموعه که از دیسکاوری پلاس بخش جدید و آنلاین غول رسانه ای برادران وارنر پخش می شود، بازیگر نقش مرد آهنی مارول با گروهی از متخصصان اتومبیل مسیری را که باید برای تغییر این 6 اتومبیل طی کنند، تصویر کرده اند.

تلاش این گروه متمرکز بر این است که با تغییر در موتورهای این اتومبیل ها و استفاده از موتورهای الکتریکی قدرت و سبکی این خودروهای قدیمی نیز حفظ شود.

داونی گفته هدفش این است که نشان دهد می توان یکپارچگی خودروهای کلاسیک را حفظ کرد و در عین حال با استفاده از فناوری جدید آنها را دوستدار محیط زیست ساخت.

اتومبیل های منحصر به فرد و کمیابی در این برنامه در مرکز توجه هستند که شامل فورد موستانگ باس 302 مدل 1970، شورولت کوروت 1965 و بی ام و 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر مشهور از خودروهای کلاسیکش مستند ساخت/ به احترام محیط زیست

بازیگر مشهور از خودروهای کلاسیکش مستند ساخت/ به احترام محیط زیست