مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:402023-01-17سياسي

عذرخواهی عضو شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام ها


عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم گفت: شهردار نمی تواند خارج از مجموعه کسی را وارد شهرداری کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامه فرماندار تهران در خصوص موارد مورد اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران بررسی شد.

مهدی اقراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ضمن عذرخواهی به دلیل حواشی ایجاد شده پیرامون شورا در روزهای اخیر اظهار کرد: بندی که در اساسنامه آوردیم به هیچ وجه مخالف بند 20 نیست؛ در بند 20 اشاره شده و به صراحت اعلام شده که اگر در بین پرسنل کسی نبود شهرداری می تواند مأمور بیاورد.

وی افزود: ما اعلام کرده ایم که اگر قرار است از پرسنل شهرداری استفاده شود، باید حداقل سه سال سابقه داشته باشد و شهردار نمی تواند از خارج از مجموعه کسی را وارد کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

در این جلسه بر اساس پیشنهاد اقراریان مقرر شد انتخاب مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با سه سال سابقه فعالیت در شهرداری و با توجه به ماده 20 قانون استخدامی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی عضو شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام ها

عذرخواهی عضو شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام ها