مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:402023-01-17حوادث

استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی؛ به زودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، عصر روز یکشنبه، 25 دی ماه، سرهنگ ضرغام آذین، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه نماینده دادستانی تهران و مسؤولان قرارگاه شهید اسداللهی از فضایی که شهرداری منطقه 12 برای .

- بازدید رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از روند اقدامات مشترک با شهرداری منطقه 12: استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی؛ به زودی شهردار منطقه 12 از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، عصر روز یکشنبه، 25 دی ماه، سرهنگ ضرغام آذین، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه نماینده دادستانی تهران و مسؤولان قرارگاه شهید اسداللهی از فضایی که شهرداری منطقه 12 برای استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی در اختیار پلیس قرار خواهد داد، بازدید کرد.

به دستور امیر یزدی، شهردار منطقه 12، زمینی به مساحت نزدیک به 800 متر واقع در ابتدای محور زالی قهی (ناحیه 4) برای استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در حال آماد ه سازی است که تا 2 هفته دیگر در اختیار پلیس قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی؛ به زودی

استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی؛ به زودی