مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:452023-01-17اجتماعي

رسیدگی به پرونده های تخلف زیست محیطی در اردبیل تسریع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسن قاسم پور، مدیرکل محیط زیست استان اردبیل در نشست با رییس کل دادگستری استان ضمن قدردانی از حساسیت دستگاه قضایی استان نسبت به موضوع محیط زیست اظهار کرد: - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: وجود شعبه تخصصی رسیدگی به جرائم زیست محیطی در استان موجب سرعت گرفتن رسیدگی به پرونده های تخلف زیست محیطی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسن قاسم پور، مدیرکل محیط زیست استان اردبیل در نشست با رییس کل دادگستری استان ضمن قدردانی از حساسیت دستگاه قضایی استان نسبت به موضوع محیط زیست اظهار کرد: در قانون هوای پاک تکالیف ملی و استانی برای دستگاه های مختلف در نظر گرفته شده است و تلاش می کنیم با پیگیری و نظارت کافی، در جهت حفظ هوای پاک حرکت کنیم.

قاسم پور با بیان اینکه معضلات زیست محیطی با تقویت احساس مسئولیت اجتماعی و مشارکت همه دستگاه ها حل شدنی است، افزود: اگر از هم اکنون به فکر حل این معضلات زیست محیطی نباشیم، در آینده گرفتار آلودگی هوا، تخریب جنگل ها، محیط پیرامونی و نارسایی های زیست محیطی شهری و روستایی خواهیم شد.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل آموزش و فرهنگ سازی را در تنویر افکار عمومی بسیار مهم برشمرد و گفت: انتظار می رود رسانه ها خود را حامی و طرفدار محیط زیست بدانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده های تخلف زیست محیطی در اردبیل تسریع شد

رسیدگی به پرونده های تخلف زیست محیطی در اردبیل تسریع شد