مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:502023-01-17اجتماعي

راه اندازی نخستین کلینیک سیار حیات وحش


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی نخستین کلینیک سیار حیات وحش گفت:مجمع خیرین محیط زیست تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی سلاجقه در حاشیه بازدید از روند رسیدگی به وضعیت حیات وحش در منطقه حفاظت شده ورجین همزمان با بارش برف بارش و برودت هوا در استان، از نخستین کلینیک سیار حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران رونمایی کرد.

وی با اشاره به اینکه شاید در کمتر نقاط دنیا در مناطق خشک و نیمه خشکی مانند تهران اینگونه حیات وحش نزدیک به مناطق مسکونی و شهرها دیده شوند، افزود: خوشبختانه بسیاری از شهروندان حیات وحش را به عنوان بخشی از زندگی و چرخه حیات دانسته، شناخت کافی از حیات وحش داشته و در کنار محیط زیست به حفاظت از آنها کمک می کنند.

وی با بیان اینکه اصل کار حفاظت از حیات وحش کشور را محیط بانان انجام می دهند، گفت: در حدود 3750 محیط بان در کل کشور داریم، یعنی بالای 50 درصد مجموعه محیط زیست کشور محیط بان هستند که این میزان نسبت به مساحت کشور و معیار جهانی بسیار ناچیز است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سعی داریم در فرآیند جذب محیط بان، افراد را از جوامع محلی انتخاب کنیم، بیان داشت: امیدواریم دولت نیز در این خصوص نگاه ویژه ای داشته باشد تا بتوانیم حداقل تعداد محیط بانان را به دو برابر این عدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین کلینیک سیار حیات وحش

راه اندازی نخستین کلینیک سیار حیات وحش